Subject: 10336-25-2 Vana-Arula tee, Aila küla, Saue vald, Harju maakond topo-geodeetiline uuring
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 16:56:57 +0200

Tere

Teostame topo-geodeetilist mõõdistustööd aadressil Vana-Arula tee, Aila
küla, Saue vald, Harju maakond.

Lisasin manusesse teostatava geoaluse – kui kõik on nii nagu olema peab,
siis palun Transpordiametile kuuluvatele rajatistele (välisvalgutus)
kooskõlastust.

Ette tänades ja ilusat päeva jätku soovides!

Lugupidamisega
Annika Kangur
Geodeesia24 OÜ
Pärnu mnt 139E, Tallinn 11317
Tel: +372 58 14 55 07
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Web: www.geodeesia24.ee <http://www.geodeesia24.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.